Jelen Általános Szerződéses Feltételek (a továbbiakban az ÁSZF) célja a Mousseum Desszertműhely, azaz Nigicser Éva egyéni vállalkozó (a továbbiakban a Vállalkozó) által nyújtott szolgáltatások szerződéses feltételeinek rögzítése, valamint a fogyasztó tájékoztatása a szerződéskötést megelőzően.
Az ÁSZF a Vállalkozó, illetve szolgáltatásainak igénybe vevője (a továbbiakban a Megrendelő) között létrejött megállapodás részét képezi. A Megrendelő és a Vállalkozó jogviszonyában amennyiben a felek kifejezett nyilatkozatuk útján eltérően nem állapodnak meg, a jelen ÁSZF rendelkezései irányadók. E körben Vállalkozó köteles a szerződéskötést megelőzően Megrendelő rendelkezésére bocsátani az ÁSZF-et.
A jelen ÁSZF alapjául az egyéb irányadó jogszabályok mellett különösen a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (a továbbiakban a Ptk.), valamint a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet (a továbbiakban a Rendelet) szolgáltak.
1. Fogalmak
Az ÁSZF vonatkozásában az alábbi fogalmak jelentésének ismerete szükséges:
1.1. fogyasztó: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.
1.2. fogyasztói szerződés: olyan szerződés, melyben az egyik fél fogyasztóként minősül.az adatkezelés korlátozása: a tárolt személyes adatok megjelölése jövőbeli kezelésük korlátozása céljából
1.3. szerződés: Vállalkozó és Megrendelő között elektronikus levelezés vagy a Weboldal útján létrejövő megállapodás.
1.4. jótállás: a Ptk. szerint
– a szerződés teljesítéséért vállalt jótállás, amelyet a vállalkozás a szerződés megfelelő teljesítéséért a jogszabályi kötelezettségén túlmenően vagy annak hiányában önként vállal, valamint
– a jogszabályon alapuló kötelező jótállás (amennyiben van ilyen).
1.5. Termék: a Weboldal mindenkori kínálatában szereplő cukrászati termékek.
1.6. Ptk.: a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény
1.7. Rendelet: a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) kormányrendelet
2. VÁLLALKOZÓ ADATAI
Vállalkozó neve: | Nigicser Éva egyéni vállalkozó (Mousseum Desszertműhely) |
Nyilvántartási száma: | 59662828 |
Nyilvántartó hatóság: | Érdi Járási Hivatal |
Elektronikus elérhetősége: | info@mousseum.hu |
Székhelye: | 1183 Budapest, Csaba utca 54. |
Bankszámlaszáma: | 11773102-00548243 |
Facebook-fiók elérhetősége: | https://www.facebook.com/mousseumagram |
Instagram-fiók elérhetősége: | https://www.instagram.com/mousseum.desszert/ |
3. A felek kötelezettségei, a Termék
3.1. Vállalkozó megrendelésre vállalja a mousseum.hu weboldal (a továbbiakban a Weboldal) szerinti Termékek határozott időpontra való elkészítését és megegyezés szerinti kiszállítását vagy átvételi lehetőségének biztosítását.
3.2. Vállalkozó szavatosságot vállal azért, hogy a megrendelt Termék elkészítéséhez megfelelő szakismerettel rendelkezik, továbbá, hogy a Termék elkészítéséhez a lehető legjobb minőségű alapanyagokat használja fel.
Az egyes Termékek lényeges tulajdonságairól a Vállalkozó az egyes Termékekhez megadott, Weboldalon található leírásban, külön kérés esetén írásban ad részletes tájékoztatást. A Terméket az átvételt követően fogyasztásig minden esetben 0-(+5) °C fokon, hűtőben szükséges tárolni. A Termékre vonatkozó ezen felüli esetleges instrukciókat Vállalkozó a Weboldal termékleírásában vagy külön írásban jelzi a Megrendelő részére.
3.3. Vállalkozó – a tevékenységére irányadó jogi előírásoknak megfelelően – a Termék allergén összetevőinek listáját minden esetben a Termék csomagolásán tünteti fel, egyéb összetevő-lista nem kerül átadásra a Megrendelő részére. Megrendelő kérésére a Vállalkozó a Termék összetevőiről, allergén-tartalmáról külön tájékoztatást nyújt.
3.4. Amennyiben a Megrendelés lényeges tartalmáról a felek között megegyezés született és azt a Vállalkozó a 4.4. pont szerint visszaigazolta, úgy Megrendelő köteles a Termék átvételére és a Vételár megfizetésére
4. Megrendelés menete, a szerződés létrejötte
4.1. Megrendelőnek az alábbi elérhetőségeken keresztül van lehetősége a Termékre vonatkozó megrendelését (a továbbiakban a Megrendelés) továbbítani a Vállalkozó részére:
4.1.1. Weboldalon keresztüli Megrendelés: a Weboldal erre biztosított felületén keresztül.
4.1.2. Facebook vagy Instagram privát üzenetben továbbított Megrendelés: a Vállalkozó 2.7-2.8. pontok szerinti szociális média-felületeire küldött privát üzenet formájában.
4.1.3. E-mail útján megküldött Megrendelés: Vállalkozó 2.4 pont szerinti e-mail címére címzetten.
4.2. A Megrendelésnek (ajánlattétel) minden esetben tartalmaznia kell az alábbi információkat:
4.2.1. Megrendelő e-mail címe;
4.2.2. Megrendelő által kiválasztott átvételi időpont azzal, hogy az átvétel időpontja a megrendeléstől számított egy naptári héten belülre nem eshet;
4.2.3. A megrendelni kívánt Termék megjelölése;
4.2.4. Megrendelő számlázási neve és címe;
4.2.5. Megrendelő által lényegesnek tartott minden egyéb információ (pl. Termék díszítésére vonatkozó kérés, a megrendelés célja, illetve a megrendeléssel érintett alkalom megjelölése (szülinap, évforduló stb.)).
4.3. Amennyiben a Megrendelés a 4.2. pont szerinti valamely elemet nem tartalmazza és azt a Vállalkozó kérésére sem küldi meg a Megrendelő, úgy az ebből eredő – Megrendelő által megjelölt átvételi időponthoz képesti – késedelemért a Vállalkozó kizárja felelősségét. A Megrendelő által megadott adatok hiányosságára vagy pontatlanságára visszavezethető hibás teljesítésért vagy kárért a Vállalkozó nem vállal felelősséget.
4.4. Vállalkozó a Megrendelésre adott válaszában – amennyiben minden szükséges információ rendelkezésére áll a Megrendelés teljesítéséhez – a Megrendelést visszaigazolja és a visszaigazolással egyetemben felhívja a Megrendelőt az 5.3. pont szerinti Előleg összegének megfizetésére (ajánlat elfogadása). A Vállalkozó az 5.3. pont szerinti előlegszámláját a Megrendelő részére fizetést követően állítja ki.
4.5. A felek közötti szerződés – és a Vállalkozó teljesítési kötelezettsége – azon a napon jön létre, amelyen Megrendelő az 5.3. pont szerinti Előleg összegére vonatkozó fizetési kötelezettségét teljesíti. Ennek hiányában hiányában a Vállalkozó a Megrendelés teljesítésére nem köteles, a felek között szerződés nem jön létre.
4.6. Amennyiben Megrendelő külön kérése a Vállalkozó meglátása szerint szakszerűtlen vagy célszerűtlen, úgy erre a Vállalkozó egy ízben felhívja a Megrendelő figyelmét. Amennyiben a Megrendelő az ilyen kérést a felhívás ellenére fenntartja, úgy az ilyen utasításra visszavezethető, illetve az annak betartásából eredő kárt maga viseli.
5. Fizetési feltételek
5.1. A Termék árát (a továbbiakban a Vételár) minden esetben a Weboldalon elhelyezett terméklista határozza meg. A Weboldalon feltüntetett Vételár forintban értendő.
5.2. Amennyiben Megrendelő a Termékre vonatkozó külön kérése folytán a Termék előállítási költsége a Weboldalon megjelölt Vételárat meghaladja, Vállalkozó fenntartja jogát a Termék Vételárának a Weboldalon feltüntetettektől eltérő meghatározására. Az ily módon eltérő Vételárról a Vállalkozó a Megrendelés leadását követően tájékoztatja a Megrendelőt, aki azt kifejezetten elfogadja. Amennyiben Megrendelő az eltérő Vételár összegét nem fogadja el, úgy a felek között megállapodás nem jön létre.
5.3. Megrendelő a Vételár 50%-ának megfelelő összegű vételár-előleg (a továbbiakban az Előleg) megfizetésére köteles.
5.3.1. Az Előleg összegére vonatkozó felhívást a Vállalkozó Megrendelés visszaigazolásával egyidejűleg a 4.4. pont szerint küldi meg a Megrendelő részére.
5.3.2. Az Előleg befizetésének határideje minden esetben a felhívástól számított 3 nap, melynek eredménytelen letelte nem keletkeztet teljesítési kötelezettséget Vállalkozó oldalán.
5.4. Az előlegszámla és a végszámla kiállítására és megküldésére minden esetben a fizetést követően, elektronikusan kerül sor a Megrendelő Megrendelés során megadott e-mail címére.
5.5. Az ÁSZF-ben említett fizetési kötelezettségeket lehetőség van átutalással vagy bizonyos esetekben készpénzben is teljesíteni.
5.5.1. Átutalással való teljesítés esetén az átutalást minden esetben a Vállalkozó 2.5. pontban megjelölt bankszámlaszámára kell címezni. Az átutalás közleménye minden esetben tartalmazza a Megrendelő nevét, illetve e megrendelt Termék Weboldal szerinti elnevezését.
5.5.2. Készpénzzel kizárólag a személyes átvétel során a Vételárnak az Előleg összegén felüli összegét van lehetőség teljesíteni.
5.6. A Vételár Weboldalon való módosítása a már létrejött megállapodásokat (ld. 4.5. pont) nem érinti.
5.7. A Vételár nyilvánvalóan hibás feltüntetésének minősül az informatikai hiba miatti olvashatatlan formátum, a „0,- Ft”, illetve a százalékos formában feltüntetett általános kedvezménynek nem megfelelő kiírás (pl. 20% kedvezmény esetén 1000,- Ft-os Termék Vételára 500,- Ft.). Nyilvánvalóan hibásan feltüntetett Vételár esetén a Vállalkozó felajánlja a Termék valós áron történő megrendelésének lehetőségét, mely információ birtokában a Megrendelő eldöntheti, hogy fenntartja-e Megrendelését valós áron, vagy jogkövetkezmény nélkül lemondja Megrendelését.
6. A szerződés megszűnése, elállás
Elállás a Megrendeléstől / Megrendelés visszautasítása
6.1. Megrendelő jogosult a Megrendeléstől jogkövetkezmény nélkül elállni
6.1.1. ha a Vállalkozó a Megrendelést nem igazolta még vissza;
6.1.2. az 5.7. pont szerinti esetben;
6.1.3. ha az 5.2. pont szerinti megváltozott Vételárat nem kívánja elfogadni.
6.2. Vállalkozó a Megrendelés visszautasítására jogosult az alábbi esetekben:
6.2.1. ha Megrendelő a 4.2. pont szerinti adatokat kérésére sem bocsátja rendelkezésére;
6.2.2. ha a Megrendelő egy hétnél rövidebb időn belüli átvételi időpontot jelöl meg, melyre vonatkozóan Vállalkozó a Termék elkészítését nem tudja vállalni;
6.2.3. ha a Megrendelő célszerűtlen vagy szakszerűtlen utasításának végrehajtása jogszabály vagy hatósági határozat megsértéséhez vezetne, vagy veszélyeztetné mások személyét vagy vagyonát;
6.2.4. ha Megrendelő nem minősül fogyasztónak.
Elállás már visszaigazolt Megrendeléstől
6.3. A 4.4. pont szerint visszaigazolt Megrendeléstől Megrendelő a Rendelet 29.§ (1) bekezdés d) pontja alapján nem jogosult elállni.[1] Amennyiben Megrendelő ennek ellenére írásban tájékoztatja Vállalkozót arról, hogy a Megrendelést nem kívánja átvenni, vagy az átvétel időpontja eredménytelenül telik el, továbbá amennyiben a kiszállítás a Megrendelőnek felróható okból sikertelen, a Vállalkozó a megfizetett Előleg összegét nem téríti vissza a Rendelet 26.§-ának megfelelően[2] a már megkezdett teljesítés költségeinek fedezése céljából.
[1] Rendelet 29.§ (1) bekezdés d) pont: „A fogyasztó nem gyakorolhatja a 20.§ szerinti jogát [elállás, felmondás] romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző áru tekintetében.”
[2] Rendelet 26.§: Ha […] a fogyasztó a teljesítés megkezdését követően felmondja az üzlethelyiségen kívül vagy távollévők között kötött szerződést, köteles a felmondás vállalkozással való közlése időpontjáig teljesített szolgáltatással arányos díjat a vállalkozás számára megfizetni. A fogyasztó által arányosan fizetendő összeget a szerződésben megállapított ellenszolgáltatás adóval növelt teljes összege alapján kell megállapítani. Ha a fogyasztó bizonyítja, hogy az ily módon megállapított teljes összeg túlzottan magas, az arányos összeget a szerződés megszűnésének időpontjáig teljesített szolgáltatások piaci értéke alapján kell kiszámítani.
6.4. Vállalkozó a 4.5. pont szerint létrejött szerződéstől nem jogosult elállni.
Vis maior
6.5. Amennyiben a Vállalkozó tevékenységét érintően olyan előre nem látható esemény következik be, melynek elhárítása a Vállalkozó részéről nem volt elvárható és amely a Vállalkozó teljesítését részben vagy egészben meghiúsítja (a továbbiakban: „vis maior esemény”), Vállalkozó köteles erről Megrendelőt haladéktalanul értesíteni. Vis maior esemény különösen, de nem kizárólagosan a háború, világjárvány, sztrájk, természeti katasztrófa stb. mely Vállalkozó tevékenységét meghiúsítja vagy súlyosan negatív irányban befolyásolja. Vállalkozó értesítése tartalmazza a Megrendelés meghiúsulására, illetve annak esetlegesen várható késedelmes teljesítésére vonatkozó információkat. Amennyiben Vállalkozó a Megrendelést a vis maior esemény folytán nem tudja teljesíteni vagy a késedelmes teljesítést a Megrendelő nem fogadja el, úgy a Megrendelő jogosult elállni, Vállalkozó pedig köteles a kapott Előleg összegének visszafizetésére.
7. Szavatosság
7.1 Vállalkozó felelősséget vállal az általa elkészített Termékek minőségéért és a Megrendelés írásban egyeztetett tartalmának való megfeleléséért.
7.2. A Termék fogyaszthatóságáért Vállalkozó az ÁSZF-ben (ld. 3. pont) és a Weboldalon feltüntetett instrukciók betartása, valamint a terméken feltüntetett szavatossági idő lejártáig tud felelősséget vállalni; a nem megfelelő tárolásból eredő, valamint a szavatossági idő lejártát követően felmerülő károsodásért Vállalkozó nem vállalja felelősséget.
7.3. A Termékkel kapcsolatos reklamációkat a Vállalkozó a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV.29.) NGM rendelet (a továbbiakban „NGM rendelet”) rendelkezéseinek megfelelően, 15 napon belül kezeli.
7.4. Hibás teljesítés esetén a Megrendelő a Ptk. kellékszavatosságra vonatkozó rendelkezései szerint kérheti
7.4.1. a Termék újbóli elkészítését vagy,
7.4.2. ha a Termék újbóli elkészítése nem lehetséges vagy a Megrendelőnek ahhoz fűződő érdeke megszűnt, a Termék Vételárának arányos leszállítását.
7.5. A Vállalkozó mentesül a hibás teljesítésért való felelősség alól, ha a hiba a Megrendelő által adott
7.5.1. anyag alkalmatlanságára vagy hibájára;
7.5.2. adat hiányosságára vagy szakszerűtlenségére;
7.5.3. utasítás célszerűtlenségére vagy szakszerűtlenségére
vezethető vissza és e körülményekre a Vállalkozó a Megrendelőt figyelmeztette.
Mentesül továbbá a Vállalkozó a hibás teljesítésért való felelősség alól, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában a Megrendelésnek és a vonatkozó jogszabályi követelményeknek megfelelt.
7.6. Vállalkozó hibás teljesítésére egyebekben a Ptk. rendelkezései irányadók.
8. Kapcsolattartás
8.1. A felek közötti kapcsolattartás a Megrendelő által választott formában történik, azaz e-mail vagy a Vállalkozó szociális médiafelületein keresztüli privát üzenet formájában (a továbbiakban együttesen: elektronikus levelezés). Kivételt képez ez alól a számla, melyet Vállalkozó minden esetben e-mail útján küld meg az 5.4. pont rendelkezései szerint.
8.2. A jelen ÁSZF szerint létrejövő jogviszony vonatkozásában a felek közötti – Vállalkozó esetében kizárólag a 2. pontban megjelölt, illetve a 4.1. pontban felsorolt elektronikus elérhetőségeiről küldött, illetve elérhetőségeire érkezett – elektronikus üzenetváltások visszaigazolásuk napján kézbesítettnek és a kívánt joghatás kiváltására alkalmasnak minősülnek. Visszaigazolás és/vagy az Előleg összegének megfizetése hiányában a felek között megállapodás nem jön létre.
8.3. Amennyiben a felek a Termék kiszállításában állapodnak meg, úgy a kiszállítás vonatkozásában a kapcsolattartás telefonon is történhet.
9. Szállítási és átvételi feltételek
9.1. A Termék átvételére elsődlegesen a Vállalkozó székhelyén van lehetőség személyesen, a Megrendelővel előre egyeztetett időpontban. Amennyiben a Megrendelő a megbeszélt időpontban a Terméket nem veszi át, a Vállalkozó a Termékben ezt követően beállott kárért felelősséggel nem tartozik, az átvétel megbeszélt időpontjában a kárveszély – ideértve a Termék fogyaszthatósági idejének lejártát is – a Megrendelőre száll át.
9.2. A Termék kiszállítására is van lehetőség (kizárólag budapesti vagy Budapest közvetlen vonzáskörzetén belüli címre), amennyiben a Megrendelő és a Vállalkozó erről írásban külön megállapodnak. A szállításhoz Vállalkozó futárcéget nem vesz igénybe, ezt saját hatáskörében bonyolítja – így erre kivételesen, szabad kapacitásától függően tud csak lehetőséget biztosítani. Amennyiben a kiszállítás a felek által előre egyeztetett időpontban a Megrendelőnek felróható okból meghiúsul, a Termék a Vállalkozó székhelyén átvehető azzal, hogy a kézbesítés előre egyeztetett időpontjában a Termék vonatkozásában a kárveszély a Megrendelőre száll át, azt ő viseli.
10. Szerzői jogok
A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény (továbbiakban: Szjt.) 1. § (1) bekezdése értelmében a Weboldal szerzői műnek minősül, így annak minden része – különösen a megosztott képi tartalom – szerzői jogi védelem alatt áll. Az Szjt. 16. § (1) bekezdése alapján tilos a Weboldalon található grafikai és szoftveres megoldások, számítógépi programalkotások engedély nélküli felhasználása, illetve bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a Weboldal, vagy annak bármely része módosítható. A Weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni a jogtulajdonos írásos hozzájárulása esetén is csak a Weboldalra való hivatkozással, forrás feltüntetésével lehet. A jogtulajdonos: Nigicser Éva e.v.
11. Jogorvoslat
Panaszkezelés
11.1. Vállalkozó a tevékenységével kapcsolatosan felmerült panaszokat elsődlegesen a 2.4. pontban megjelölt e-mail címen fogadja. Mindennemű panasz írásban jelezhető Vállalkozó felé, mely panaszok kivizsgálására és esetleges orvoslására a Vállalkozó 30 napon belül köteles. Kivételt képeznek ez alól a jótállással, szavatossággal kapcsolatos kérések, melyeket a Vállalkozó az NGM rendelet vonatkozó szabályainak megfelelően 15 napon belül kivizsgál. A Vállalkozó panaszkezelési eljárására egyebekben a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény 17/A.§-17/C. § rendelkezései alkalmazandók.
Békéltető Testületi eljárás
11.2. Amennyiben a Megrendelő panaszát a Vállalkozó nem, vagy nem megfelelően orvosolta, a Megrendelő jogorvoslati joga gyakorlásának körében fogyasztóként jogosult a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez fordulni. A Békéltető Testület eljárásának feltétele, hogy a fogyasztó a Vállalkozással szemben közvetlenül kísérelje meg a vitás ügy rendezését. Az eljárás a Vállalkozás székhelye szerint illetékes Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Budapesti Békéltető Testület (székhelye: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.; e-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu; telefonszám: +36 (1) 488-2131) előtt indítható meg. A kérelem benyújtható:
11.2.1. Postai úton a 1253 Budapest, Pf. 10. postacímre;
11.2.2. Online: Kérelem online benyújtása | Budapesti Békéltető Testület;
11.2.3. E-papír útján ügyfélkapu segítségével;
11.2.4. A https://uj.bekeltetes.hu/publikus/online-ugy-inditas weboldalon keresztül.
11.3. A kérelemnek tartalmaznia kell:
11.3.1. a fogyasztó nevét, lakóhelyét vagy tartózkodási helyét;
11.3.2. a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás nevét, székhelyét vagy érintett telephelyét;
11.3.3. ha a fogyasztó az illetékességet az illetékes békéltető testület helyett kérelmezett testület megjelölését;
11.3.4. a fogyasztó álláspontjának rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait;
11.3.5. a fogyasztó nyilatkozatát arról, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelte a vitás ügy rendezését;
11.3.6. a fogyasztó nyilatkozatát arra nézve, hogy az ügyben más békéltető testület eljárását nem kezdeményezte, közvetítői eljárás nem indult, keresetlevél beadására, illetve fizetési meghagyás kibocsátása iránti kérelem előterjesztésére nem került sor;
11.3.7. a testület döntésére irányuló indítványt;
11.3.8. a fogyasztó aláírását.
11.3.9. A kérelemhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát (kivonatát), amelynek tartalmára a fogyasztó bizonyítékként hivatkozik, így különösen a vállalkozás írásbeli nyilatkozatát a panasz elutasításáról, ennek hiányában a fogyasztó rendelkezésére álló egyéb írásos bizonyítékot az előírt egyeztetés megkísérléséről. Ha a fogyasztó meghatalmazott útján jár el, a kérelemhez csatolni kell a meghatalmazást.
A Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: https://www.bekeltetes.hu
Bírósági eljárás
11.4. A Megrendelő jogosult a Vállalkozóval szembeni jogi igényét bírósági úton is érvényesíteni polgári peres eljárás keretében. Az eljárás megindítható a Megrendelő választása szerint saját lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes bíróság előtt, valamint a Vállalkozó székhelye szerint illetékes Budapesti XVIII. és XIX. Kerületi Bíróság (cím: 1191 Budapest, Kossuth tér 7/9.; levelezési cím: 1703 Budapest, Pf. 4.; telefon: +36 (1) 357-4333; e-mail: kispest.elnokseg@birosag.hu) előtt.
12. Egyéb rendelkezések
12.1. Vállalkozó és Megrendelő jogviszonyára az annak létrejöttekor hatályos mindenkori ÁSZF vonatkozik. Vállalkozó a Weboldalon biztosítja mind az aktuálisan irányadó, mind az azt megelőzően hatályosult, majd hatályát vesztett ÁSZF folyamatos elérhetőségét.
12.2. Az ÁSZF-hez és a felek jogviszonyához kapcsolódó adatvédelmi kérdésekről a Vállalkozó Adatkezelési tájékoztatója nyújt részletes tájékoztatást, melynek elérhetősége: Adatkezelési tájékoztató – Mousseum Desszertműhely
12.3. Ha az ÁSZF bármely pontja a jogszabályok változása vagy hatósági rendelkezés alapján utóbb hatálytalannak vagy érvénytelennek minősülne, az semmiképpen sem érinti az ÁSZF egészét. Az ily módon alkalmazhatatlanná váló rendelkezések helyébe az alkalmazandó jogszabályok által meghatározott általános szabályozás lép.
12.4. Az ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a mindenkor hatályos magyar jogszabályok, így különösen a Ptk. rendelkezései irányadók.
12.5. Az ÁSZF hatálybalépésének napja: 2025.01.07.
Kelt: Budapest, 2025.01.07.